Christina Dodd: A sötétség illata

304 oldal
Alexandra Kiadó
Eredeti cím: Scent of Darkness
Fordító: Csengeriné Erdő Orsolya
ISBN : 9632972619

Fülszöveg:

Angyali csábítás, démoni szenvedély

Ezer évvel ezelőtt egy brutális harcos járta az orosz sztyeppéket, és veszedelmes üzletet kötött. Cserébe a képességért, hogy átalakulhasson kegyetlen, vérengző fenevaddá, amikor csak kedve tartja. Konsztantin eladta a lelkét – és leszármazottai lelkét – az ördögnek.
Aztán egy nap egy veszélyes prófécia felfedi az igazságot: egy család arra rendeltetett, hogy megküzdjön a sötétséggel – vagy szembenézzen a kárhozattal.

Ann Smith szerelmes főnökébe, Jasha Wilderbe, azonban a férfi elcsábítására irányuló merész terve füstbe megy, amikor szembesül egy erős farkassal, amely a szeme láttára változik át azzá a férfivá, akit imád. Hamarosan rájön, hogy nem menekülhet el a sorsa elől, ugyanis Jasha Konsztantin leszármazottja, és Ann feladata megtörni a férfi lelkét gúzsba kötő átkot.

Külsőre:
Nem értem miért piros? Oké, hogy a szemük néha vörösen izzik... de akkor a többi miért nem piros? Na meg a tetoválás nem a mellkasán van... amúgy szép a mosolya, meg a farkas is.
Ami tetszett:
Az a ház ahol Jasha lakik. Nekem nagyon tetszik.
Ami kevésbé:
A főszereplő hölgyemény azt hiszem.
Kedvenc szereplő:
A komplett Wilder família. Nagyon megszerettem őket és drukkolok nekik.

Szerintem
Jó háttér, tetszik az egész kialakítása, a legenda, a feladat amit meg kell oldaniuk. Kellemes az írónő stílusa. Kicsit sajnáltam a családod a történtek miatt, de ha nem kapják ezt a jövendölést ugye, nem lenne történet. Kedves, nagyhangú család. Tetszik a testvérek ugratása, az ahogy a húgukhoz állnak.

Ann-el nem nagyon tudtam mit kezdeni a történet folyamán. Valahogy fura a személyisége vagy nem is tudom. Örülök, hogy ott van, mert Jashának szüksége van rá, de azért egy kicsit jobban is összekaphatta volna magát. Nem ártana neki se a péklapát úgy hiszem. Persze ez még csak a történések kezdete, de már jól indul.

Az az igazság, hogy így utólag végiggondolva, a könyv hosszát nézve, majdhogynem nem történik semmi. Meglesz a kirakós első darabja és hajkurásszák egymást egy ideig, mielőtt nagyjából beadja a lány a derekát úgymond. Szinte semmi sem történik és még is, amikor olvastam, ez fel se tűnt. Néha sok volt a leírós rész, de annyira nem zavart ez sem.

Mindezek ellenére és ezekkel együtt, nekem tetszett a könyv. Kíváncsi leszek a folytatására, talán akkor már többet is fogok tudni mondani, ez most csak ilyen rövid lett.

Majdnem elfelejtettem a legviccesebb jelenetet. Ann szomszédasszonya a végén nagyot alakít. Az a jelenet mindent visz, de komolyan.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése