Várható megjelenés

Nem voltam benne biztos, hogy akarok ilyeneket írni, de amikor megláttam most a borítót, szinte azonnal felismertem. Mondjuk nem volt nehéz és igencsak ujjongani kezdtem. Hibába no, ez a könyv tényleg nagyon megfogott és most teljesen bezsongtam. Már elő is jegyeztem és amint megvan, rávetem magam. :)
Ez a borító is jól néz ki, bár ez inkább hajaz a jégre, mint a tűzre, de gondolom meglesz a jó oka. Ahogy látom, a képen szereplő nő, ugyanaz aki az elsőn volt. Még mindig nagyon látványos és a leírás sok érdekességet ígér. A fordító ugyan más lesz, de nem hiszem, hogy ez rontani fog a könyv értékén. És akkor ha már így írok, akkor berakom a borítót és a fülszöveget is.



Sophie Jordan Tűzláng-trilógiájának második részében a lázadó, korábban önkéntes száműzetésben élő Jacinda –aki egy titkos közösséghez, a drakikhoz tartozik, akik a mitikus sárkányok leszármazottai – kénytelen családjával visszatérni a falkájukhoz. Jacindát, mivel nem tudott szerelméről, az ember Willről lemondani, és emiatt számtalan kárt okozott magának és szeretteinek, nem fogadják kitörő örömmel az övéi. Ő azonban mindent elkövet, hogy legalább látszólag beilleszkedjen. Amikor a falka „trónörököse”, Cassian, a pártfogásába veszi, egyrészt könnyebb lesz az élete, ugyanakkor a még mindig Willbe szerelmes lány érzelmi életét teljesen felborítja az új hódoló. Főleg mivel Jacinda ikertestvére, Tamra, szintén különleges képességeket kezd mutatni, és így egyre értékesebb a falka szemében, és egyre esélyesebbnek érzi magát Cassian szerelmére...


A fordító ezúttal Gát Anna, ráadásul Elit könyv lesz. Ami azt jelenti, hogy hamarabb lehet hozzájutni, 18% kedvezménnyel és még ajándék is jár. Azt ugyan még nem tudom, hogy augusztusra mit találnak ki, de biztos vagyok benne, hogy érdekes lesz. :) Mivel trilógia, még egy részre számíthatunk ez után. Abban már csak reménykedem, hogy mihamarabb kihozzák azt is magyarul. Hajrá Könyvmolyképző! :)

Ha netán valaki szeretné előjegyezni. Mindenképp érdemes tőlük megrendelni. Adom is a linket:
Sophie Jordan: Vanish - Illanók

Elit start: 2014.08.19 egyelőre legalábbis. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése