Wendy Higgins: Angyali gonosz

448 oldal
Maxim könyvkiadó
Eredeti cím: Sweet Evil
Fordító: Béresi Csilla
ISBN: 9789632613475

Fülszöveg:

A tiltott gyümölcs a legédesebb. Mi lenne, ha élnének olyan kamaszok, akik születésüktől fogva elátkozottak? A bukott angyalok leányai és fiai ezzel a sorssal szembesülnek. A jólelkű Anna Whitt hatodik érzékkel született, színek kavalkádjaként látja mások érzéseit. Jól ismeri lényének ellentmondásait, hiszen megmagyarázhatatlanul vonzza a veszély. Akaratereje nehéz próba elé kerül, amikor tizenhatodik életévét betöltve megismeri a szexi Kaidan Rowe-t. A fiú bevezeti félelmetes közös örökségük titkaiba.
Az efféle démonikus srácok azok, akiktől téged is távol tartanak a szüleid. Bárcsak Annát is idejében figyelmeztetné valaki! Vajon mit választ, amikor szembe kell néznie végzetével: a szentek glóriáját vagy ördögszarvakat? A regény a Sweet sorozat nyitókötete.

Külsőre:
Alapvetően nem rossz, illik részben a történethez. Bár nem látom hol van benne az angyali rész. Ettől függetlenül nincs bajom vele.
Ami tetszett:
A háttér kidolgozása nagyon.
Ami kevésbé:
Jó pár démonherceg... nem szeretem amit csinálnak.
Kedvenc szereplő:
Kaidan és Kopano

Szerintem
Az ember azt hinné, hogy sima szokásos alap történet. Angyalok jók, démonok nem. Ez ugye már sokszor előkerült. Ehhez képest azért ez jóval összetettebb. Vannak itt óriások, amit egyébként Annával együtt én sem értek. Miért azok? Mindegy a Biblia kivesézésébe nem kezdek bele. A lényeg, hogy démonok/angyalok és emberek gyerekei. Bár ahogy láttam angyal gyerekek nem nagyon vannak. Vagy még nincsenek. Ez persze majd kiderül gondolom a folytatásokból.

Démonok ugye a rosszak, nagyjából. A gyerekeik öröklik az adott bűnre a hajlamot. Ezt pedig kihasználják. De olyan szinten, hogy néha már hányingerem volt tőle. Hihetetlen mennyire próbálják elnyomni, semmibe venni és lealázni a saját gyerekeiket. Ilyen szinten félteni a hatalmukat, ez... hát nem irigyeltem őket, egy másodpercre sem.

Anna egy kicsit túl ártatlan, egy kicsit túl naív. Annyira görcsösen akar jó lenni, hogy az már fárasztó is lehet időnként. Ezzel szemben Kaidan ellenben túlságosan is beletörődött a sorsába. Élvezi is erre jön egy nagyon ártatlan lányka és hirtelen megjavul. Legalábbis részben. Jó persze úgy, hogy folyton ott a kés a torkuknál, nehéz jó gyereknek lenni, de azért néha túlzásba viszi szerintem. Főleg amennyire görcsösen távol akar maradni Annától és a szerelemtől.

Hiába a démonok nagyon profin megoldották, hogy eszükbe se jusson az óriásoknak lázadozni, holott bőven lenne rá okuk, lehetőségük. Ahogy néztem a következő rész fülszövegét, erre aztán rá is jön Anna. Mondjuk én már itt úgy érzetem, hogyha tényleg összefognának, együtt lenne esélyük. És pontosan ettől félnek a hercegek. Anna apja is szerintem erre épít.

Az egymást kerülgetés cseppet sem volt idegesítő. Ellenben az, amit az ikrek műveltek Anna barátaival határozottan. Az az egész este borzalmas volt és Gingeren nem bírok kiigazodni. Túlságosan undok ahhoz, hogy túl tudjak lépni rajta és megértsem az indokait. Talán később...

Sajnálom a párosunkat és kicsit el is sírtam magam a sztori végén, úgyhogy remélem az író majd szépen helyre hozza későbbiekben. Aranyosak voltak együtt, kell az a páros nekem egyben. Kopanot meg elfogadom én magamnak és máris meg van oldva a szerelmi háromszög.

Egy valami azért volt amin kicsit fennakadtam. Démon nagygyűlés és Annát egy angyali légió védi meg a haláltól. Ez szép meg jó, de ennyire nem lehetnek hülyék a hercegek, hogy ez nem feltűnő nekik. Nem hiszem el, hogy bevették ezt a sok embert kell még próbára tennie és nincs itt az ideje maszlagot. Egy óriást, egy démon ivadékot angyalok oltalmaznak. Ez olyan, mintha egy baromi nagy villogó neonreklám lenne, hogy itt valami gáz van. Ezek meg annyiban hagyják. Oké, hogy a lányhoz nem érhetnek, de az apjához igen... Ez... nekem fura. És még most sem tudok kiigazodni rajta.  Ez nekem annyira irreális lett, hogy szerintem zavarni is fog mindig.

Összegezve egy nagyon jó könyv. Nagyon jó háttérrel, érdekes fordulatokkal. Kíváncsian várom a folytatását. Biztosan el fogom olvasni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése