Kerstin Gier: Időtlen szerelem 2. – Zafírkék

360 oldal
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: Saphirblau
Fordító: Szakál Gertrúd
ISBN: 9789632453958

Fülszöveg:

Friss szerelmesként a múltba utazni – ez talán nem a legjobb ötlet. A tizenhat éves újdonsült időutazó, Gwendolyn legalábbis így gondolja. Neki és Gideonnak ugyanis épp elég a gondjuk anélkül is. Például meg kell menteniük a világot. Vagy meg kell tanulniuk menüettet táncolni. (Egyik sem igazán egyszerű!) Amikor ráadásul Gideon nagyon titokzatosan kezd viselkedni, Gwendolyn számára világossá válik, hogy mihamarabb át kell vennie az irányítást a saját hormonjai felett. Különben semmi nem lesz az időtlen szerelemből!

Romantikus, humoros, példátlan – Gideon és Gwen kalandjaival Kerstin Gier mindenkor elvarázsolja közönségét.

Külsőre:
Szép kék. Még mindig illik a történethez. Kicsit továbbra is meseszerű, de az biztos, hogy felejthetetlen.
Ami tetszett:
Minden.
Ami kevésbé:
Az maradt ugyanaz, mint az első részben. Bár mostanra már Gideon is kezd kicsit irritálni. Használhatna azt a csinos fejecskéjét...
Kedvenc szereplő:
Leslie, James, Nick, Caroline és Xemerius

Szerintem
Végre eljutottam ide is, bár szerintem most neki fogok állni a harmadik részének kapásból. Valahogy több kedvem van ezt befejezni, mint bármi mást olvasni. Az Időtlen szerelem világa újra elragadott. Új szereplő tűnik fel. Illetve több is, de egy lényeges. A kis vízköpő démon. Hihetetlen jó szövegei vannak és mindenhol ott van szinte. Rögtön be is került a kedvenceim közé.

Gideonon néha iszonyat nehéz nekem is kiigazodni, nem csak Gwennek. Bár én már tudom azt, amit a lány még nem, azért így is jól megcsapkodnám azzal a bizonyos péklapáttal őt is. Minek bántja folyton olyanokért amiket még meg sem tett. Főleg hogy lehet nem is ő fogja. Nem csodálom, hogy Gwennek néha már keresztbe áll a szeme. Egyik pillanatban ilyen, a másikban olyan.

Persze azért voltak aranyos vagy jó megmozdulásai is. Ilyen az amit az epilógusban a végén tesz. Végre egy kicsit másra is hajlandónak mutatkozik, mint szajkózni azt, amit mások a szájába rágtak. Éppen ideje volt már, bár egy kicsit elkésett vele így is.

Olvastatja magát, még másodjára is, ha az embernek van ideje leülni mellé. Kicsit ugyan csúsztam vele, de a végén a nagy részét csak egy nap alatt daráltam le. Már most sajnálom, hogy már csak egy rész van hátra, de egy biztos. Nem most olvastam egyiket sem utoljára. Már csak a filmeknek kell megjelennie. Elméletileg ebből időn jön ki a mozi. Igaz, hogy nekem már ott elvágta magát hogy levágták Gideon haját, de attól még kíváncsian várom mit hoznak össze. Hiába nem követte igazán az első rész sem a könyvet, azért nekem tetszett. Csak hozzák vissza Gideon hosszú haját. Annyival jobban állt a színésznek...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése