Sherrilyn Kenyon: Álomszerető

448 oldal
Ulipus-ház
Eredeti cím: Fantasy Lover
Fordító: Varga Zsófia
ISBN: 9789632541778

Fülszöveg:

Egy férfi, akit arra kárhoztattak, hogy örök élete során több ezer asszony szeretője legyen. Julian mindent tud a nőkről; miként szóljon hozzájuk, mi a lelkük kulcsa és legfőképpen, hogyan tüzelje fel a testüket. Ám Julian átkozza azt a napot, amikor büszke spártai katonából szerelmi rabszolga, dicsőséges hadvezérből vágyakozó nők szexuális játékszere lett. Másnak a gyönyörű testek, a kéjes női sikolyok elérhetetlennek tűnő vágyak, neki véget nem érő kínok.
Egy napon Grace Alexander hívatja a szexrabszolgát, hogy kielégítse vágyait, de a fenséges asszony – oly sok nő közül először – felfigyel a büszke férfira, és kettőjük szerelme talán még a szörnyű átkot is megtörheti…

Sherrilyn Kenyon a paranormális romantikus regények királynője, J.R. Ward, és Charleine Harris mellett a legnagyobb név a műfajban. Az Álomszeretővel induló Sötét Vágyak Vadászai sorozata a műfaj legnagyobb sikersorozata, regényei pedig világszerte több,mint tízmillió példányban fogytak eddig,és uralják a sikerlistákat. Kinley MacGergor néven Magyarországon is népszerű kosztümös romantikus regényeket ír.

Külsőre:
Kicsit olyan semmilyen nekem ez a borító. Abból kiindulva ahogy le volt írva a szereplő... annyira nem hasonlít. Ezen még dolgozhattak volna kicsit.
Ami tetszett:
Gyakorlatilag minden.
Ami kevésbé:
Hmm... talán... az átok? Bár kellett az is.
Kedvenc szereplő:
Iulianosz és Cupido (csak mert nem szereti ha így hívják, pedig aranyos)

Szerintem
Hát nem most olvastam. Kicsit elmaradtam három könyvvel, de majd most behozom.
A sötét vadász sorozat első kötete. Bár ahogy a többi kötet fülszövegét olvastam, sok köze nincs a sorozathoz. Sehol egy vámpír, vérfarkas, vadász vagy hasonló. Mindegyik másik részben ellenben ez van. Aztán persze lehet, hogy ha olvasom őket találok összefüggést, így ezt nem állítom teljesen biztosra. Itt mindössze istenek, félistenek vannak. De még milyen isteniek.

Iulianosz nincs könnyű helyzetben és ahogy a történet folyamán kiderül a valódi múltja is, egyre jobban sajnáltam. Igazából megértem azokat, akik mint félisten szexrabszolgát, nem akarták kiengedni az ágyukból, szobájukból. Valószínűleg én sem tettem volna. Mindezek fényében nem csoda, hogy lelkileg teljesen megtört, hiszen egy ilyen átkot nem igen lehet máshogy elviselni. Bárkivel összefekhet, sőt össze is kell azok közül akik megidézik, mindenben ki kell őket szolgálnia, de semmit se kap cserébe. Pár ezer éve él minden nő rémálmában. Elvégre folyton ezen szenved mindegyik nő, hogy a pasik csak kihasználják. Nem tudom, hogy emiatt kapta-e szegény ezt a büntetést (írói oldalról) vagy egyéb megfontolásból.

És akkor jön a megtépázott büszkeségű szexuál pszichológusnő, akinek szintén nem ártana egy dilidoki és feléleszti a makedóniai félistenünk lelkét. Őszintén szerintem kicsit túlzásba vitte Grace a bezárkózást, persze ez jelen esetben jól jön, mert így pont azt teszi, amire tulajdonképp Iulianosznak szüksége van. Minden túlzás ellenére kedveltem Grace karakterét is. Meglepően jól viselte az egész helyzetet, pedig a szakmájából kiindulva szerintem kevésbé kellene az ilyen istenes, varázsos dolgokat tolerálnia. Valószínűleg ez adja a varázsát.

És akkor még ott vannak a mellékszereplők. Grace barátnője és a pasija (akit mellesleg nem kedvelek, de hát ez már az én bajom), valamint a megismert istenek. Erosz alias Cupido meg a többiek. Nagyjából a fél mitológia felsorakozott, de ő volt a legjobb fej az egészben annak ellenére, hogy nem volt túl jóban a féltesójával. Akkor is nagyon humoros figura, főleg amit a végén levágott.

Végül is a páros jó volt együtt, illettek egymáshoz és kellettek is egymásnak. Mindkettőnek megvolt a maga defektje, amit fel kellett oldani valamilyen módon. Izgalmas ahogy kerülgetik egymást, ahogy próbálnak megtörni egy eléggé megtörhetetlen átkot, ahogy végül jól is alakulnak a dolgok, meg nem is, aztán még is. Nem tudtam letenni, mikor elkezdtem. Sikeresen éjjelbe nyúló lett az olvasás, aminek köszönhetően másnap az esküvőn némileg hulla voltam. Kíváncsi leszek, hogy a többi rész is lesz-e ilyen jó.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

aaaaa, ez tetszik, ezt majd meg kell szereznem valahogy :) köszi!

Ezael írta...

Odaadjam? :P

Névtelen írta...

naná, kérlekszéééépen!!! :)

Megjegyzés küldése