Lakatos Levente: A ​tiltás gyönyöre

338 oldal
Libri kiadó
Magyar író
ISBN: 9789633108321

Fülszöveg:

A ​​népszerű e-könyv sorozat alapján

Az egykoron kicsapongó életű Liza és vőlegénye, a fényes politikai karrier előtt álló Sándor a kívülállók szemében tökéletes álompárnak tűnik, ám színlelt boldogságukat kínos titkok tartják egyben. Mikor a lány egy félreértés folytán találkozik egy sármos idegennel, aki darabokra töri a testi és érzelmi nélkülözés miatt már megrepedt álarcát, a botrány elkerülhetetlen. Vajon Liza képes kiköszörülni a csorbát, vagy az édesapja politikai hírnevével együtt a saját jövőjét is beszennyezi?



Szentesy Igor vagy ahogy a barátai hívják, Szigor keresett reklámszakember, a kormányzó párt újonnan felfogadott propagandistája. Kreativitása, komolysága és keménysége előtt nem csak a politika zárt ajtói, de a női combok is sorban kitárulnak. Ritkán mosolyog, utálja az ellenkezést, de imádja heccelni a sorsot.

Liza és Szigor őrült vágyaktól hajtva félelmetes játszmába kezd, de vajon melyikük a dörzsöltebb játékos ezen az erotikus sakktáblán? Mennyit érnek a titkok? Te képes lennél gyilkolni értük?

Az Aranykönyv-díjas Lakatos Levente a Bomlás, a Szeress jobban!, és számos egyéb sikerkönyv szerzője eddig e-könyvben kiadott népszerű sorozata vadonatúj részekkel kiegészítve végre papírkötésben is a rajongók kezébe kerülhet.
Figyelem, a politikai zsarolással, érzelmi játszmákkal és buja jelenetekkel fűszerezett történet néhol egészen szókimondó!

Külsőre:
Valami fura ennek a pasinak a szájával... komolyan. Biztos helyes, meg minden, csak nem nekem... valami zavar benne. Amúgy a kép jó, szerintem találó. Bár ha az első részben kilövik a pasit, a másodikban a csajt, ki marad a harmadikra? Egy páros? Mondjuk nem rossz, de gondolom majd kiderül. A borító amúgy elég vastag és merev, első ránézésre elég jól van összerakva. A betűk viszonylag kicsik, viszont nagyobbak a sorközök, ami szintén könnyíti az olvasást.
Ami tetszett:
Kettő rész volt ami nagyon tetszett. Sajnos az egyiket elfelejtettem bejelölni, a másik pedig egy elírás. "Sikerült stabilizálni az állapotát, de kétséges, hogy a nyúlvelőből kioperált szilánk okozott-e maradandó sérülést." Háromszor olvastam el, aztán tíz percig ezen röhögtem, mert sikerült elképzelni. :)
Ami kevésbé:
Nem is a könyvre vonatkozólag, de engem zavar, hogy gyakorlatilag mindhárom sorozata az írónak, összefügg. Feltűnnek egymásban ugyanazok a szereplők. Olyan érzésem van tőle, mintha kényszerítene, hogy olvassam el a többit is. Ezt pedig nem szeretem.
Kedvenc szereplő:
Sándor és a párja. Kedvelem őket. :)

Szerintem
Nos lássuk. Örülök, hogy olvastam tőle olyat is, amiben nincs krimi, vagy legalábbis én nem találtam benne. Szimpla romantikus-erotikus regény, bár bonyodalom bőven akad benne. Komolyan néha a falba vertem a fejem tőlük, annyira jól elbarmolják a dolgokat. Hogy ebből hogy lesz jó vég nem tudom, de remélem az lesz, különben megharagszom az íróra. Nem szeretem ha valaminek rossz a vége, így azért a végén maradt is bennem tüske, hiába tudom, hogy lesz folytatása, de ez így nem jó... nagyon nem.
Annak külön örülök, hogy nem erőltette itt a túl sok nézőpontot. Borzalmasan zavaró volt. Itt végre csak két szereplő között váltogat, ez pedig még jó is így, bele tudunk mászni mindkettő fejébe, hogy aztán fogjuk a sajátunkat, mert bolondok.
Liza buta. De nagyon. Komolyan képes volt csípőből elhinni a baleset után amit az apja mondott? Könyörgöm politikus. Egy politikus akkor sem mond igazat, amikor kérdez, ő meg mindenféle utánajárás nélkül benyelte, hogy megölt valakit a balesettel. Ide a rozsdás bökőt (a teljesség kedvéért a nyakamra mutogatok), hogy semmi baja sincs annak aki vele utazott, már ha egyáltalán vele ment végül, mert én kezdem ezt is kétleni. Nem hiszem, hogy egy holttestet csak úgy elsikálhatott volna.
Annyira próbálja megtagadni önmagát, hogy egyértelműen az első dolog ki fogja zökkenteni. Ami persze meg is történik. Olyan nincs, hogy ennyi időn keresztül valaki sikeresen mást játsszon és egyszer se essen ki a szerepéből akár csak rejtett körülmények között is. Az ember egyszerűen nem ilyen. Ez pedig ad is aggódni valót rendesen a hölgyeménynek. De a könyv vége az amit igazán képtelen vagyok megbocsájtani neki. Ennél nagyobb marhaságot egyszerűen lehetetlenség elkövetni.

Igor érdekes figura. Ahhoz képest mennyire Szigor állítólag, szerintem nagyon könnyen kenyérre kente Liza. Ezt részemről sosem értettem a hasonló történetekben. Én vagyok a nagy macsó aki senkibe se szeret bele, végigfektetem a világot érzelmek nélkül, jobb ha megjegyzed... aztán pár hét alatt átmegy nyelvlógató pincsikutyába kb. Jó persze ezt egy kicsit kisarkítottam, de valami ilyesmi a lényeg. Azt is csodálom, hogy neki eszébe se jutott, hogy apuci hazudik Lizának. Annyira pedig nem bonyolult a dolog szerintem. Nekem ez volt az első ami eszembe jutott, ahogy kiderült a dolog. Neki meg még akkor sem ugrik be, amikor a nyomozó ismerőse azt mondja, hogy nincs szó az aktákban semmilyen halottról sem utasról. Mondjuk az is igaz, hogy akkor már részben másra figyelt.
A későbbiekre még egy valamiben biztos vagyok. Amit Igor művelt a nőkkel még vissza fog neki ütni, nem is kicsit. Egy nő sem szereti, ha félre dobják, bármit is mutat, főleg nem ha hatalma van. Márpedig körülötte van olyan. Ne adjak ötleteket mi? :)

Összességében izgalmas, szövevényes, erotikus. Tetszett, még ha a szereplők néha nagyon hülyék is benne. Annyira egyértelmű dolgokat nem vesznek észre és annyira nagy hibát követ el mindkettő a végén, mint ide a Mars, mert Igor sem vétlen, de tény, hogy a fő ludas Liza volt. Persze kell a folytatásba is valami bonyodalom és nem lehet mindig csak ugyanazon lovagolni, így pedig fenn van tartva az érdeklődés is.
Ahogy egy másik könyvénél is mondtam, olvasmányosan ír. Könnyű haladni vele, az ember könnyen odafigyel rá és itt végre semmi zavaró nem vonta el közben a figyelmemet (kivéve a munkát, de azt nem számítom). Ez a könyv sokkal jobban tetszett, pont ezért esélyes is az újra olvasásra, ahogy a folytatás is a beszerzésre. Majd meglátjuk mit hoz ki belőle. Minden esetre az erotikát kedvelőknek mindenképp ajánlom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése