Lauren Rowe: A ​Klub

464 oldal
Európa kiadó
Eredeti cím: The Club
Fordító: Getto Katalin
ISBN: 9789634052449

Fülszöveg:

Létezik ​​egy exkluzív társkereső klub, amely borsos tagsági díj ellenében garantálja, hogy bárki számára megtalálják a tökéletes partnert. Nagy reményekkel ide jelentkezik Jonas Faraday, a jóképű, sikeres üzletember és szexmániás nőbűvölő, aki azt tekinti legfőbb küldetésének, hogy minden nőt, akit ágyba visz, eljuttasson a csúcsra. Kisvártatva üzenet kap a Klub egyik munkatársától, aki elárulja, hogy még sosem volt része a teljes gyönyörben. Jonas megszállottan keresni kezdi, és mindent megadna, hogy bizonyíthasson.



Sarah: Amikor elolvastam Jonas Faraday brutálisan őszinte önvallomását, kis híján elélveztem ott, az íróasztal mellett. Őrültségnek tűnhet, hogy képes voltam kockára tenni az állásomat, de képtelen voltam ellenállni a kísértésnek, hogy kapcsolatba lépjek vele. Tudtam, hogy a vallomásommal elhúzom a mézesmadzagot az orra előtt, de azt álmomban sem gondoltam volna, hogy hajtóvadászatot indít utánam. Jonas: Szóhoz sem jutottam a megdöbbenéstől, amikor megkaptam a felvételi ügynököm e-mailjét. A megjegyzéseimet puszta szeszélyből fűztem hozzá a jelentkezésemhez, nem számítottam rá, hogy választ kapok rájuk, méghozzá ilyen elképesztő választ. Az üzenet olyan csábító, olyan ellenállhatatlan, hogy attól a perctől fogva csak egy dolog érdekelt: megtalálni azt, aki küldte. Mi a neve? Hogy néz ki? Találkoznom kell vele, mindenáron!

A Klub, ahol ártatlan szórakozást keresett, a zabolátlan szenvedély, az emésztő vágy és a szerelmi bánat terepévé válik hősünk számára.

Üdvözöljük a Klubban, ahol minden álma valóra válhat!

Külsőre:
A kép tetszik. A szín is illik a történethez, ugye bár lila karkötő. Közepesen vastag borító, de egész strapabíró, kicsik a sorközök, viszont nagyok a betűk. Könnyű olvasni.
Ami tetszett:
Hm... a történet. Na jó azt hiszem Jonas, minden hibájával.
Ami kevésbé:
Irreálisan gyors változás szerintem.
Kedvenc szereplő:
Jonas természetesen.

Szerintem
Ez az a könyv amit azért vettem meg, mert akciós volt, erotikus és tetszett a borítója. Nem gondoltam, hogy végül ennyire tetszeni fog, bár alapvetően szeretem az erotikus regényeket.
Tetszett a klub ötlete, ahogy az is, ami valójában. Jó, elsőre én sem mondtam volna meg, nem csodálom, hogy Sarah nem jön rá, amíg valamin ki nem bukik egy ponton. Valahogy nem csodálkozom, hogy Jonas teljesen kibukott a dolgon. Persze ez az egész szituáció ad hozzá egy kis plusz, egy kis másfajta izgalmat.

De nagyon előreszaladtam.
Adott egy szép lány (miért is ne) meg egy gazdag pasi, aki nem akar érzelmeket fektetni a kapcsolataiba (miért is ne). Eddig ez így tiszta klisé, de az ember egy ilyen könyvtől nem is nagyon vár mást. Ezen a ponton lép be egy pár plusz, ami azért kicsit kiemeli, szerintem egyedivé teszi. Az egyik ilyen pont maga a klub, a remek ötletével és a maga titkaival, ami adja majd az egyik bonyodalmat. Az is plusz, hogy főszereplőnk tulajdonképp sosem élvezte a szeretkezést. Ez egy hatalmas mézesmadzag egy olyan pasinak, aki ezt élvezi. Nem is csoda, hogy átmegy kopóba, hogy kiszagolja ki is az, aki ezt írta neki. Mert persze Sarah nem bír magával és csak azért is válaszolnia kell a klub felvételin neki írt sorokra. Hogy ez bátorság vagy butaság, döntse el mindenki maga. Szerintem a végkifejletet nézve okos lépés volt.

Jonas a saját fájdalmas múltjával érdekes figura. Ahogy az is, hogy eközben mekkora szíve van és ezt mennyire nem hajlandó felfogni. Minden áron nélkülözni akarja az érzelmeket, egészen addig, amíg fel nem tűnik valaki, aki nem azt adja neki, amit akar, amit vár. Nem úgy viselkedik, nem azt mondja és ezzel pont arra vezeti amerre mennie kell. Persze elég gyorsan kattan a férfiban a dolog, bár a rendes tudatos döntésig azért kell pár nap. Ami azt illeti szó szerint pár nap. Részemről ez egy kicsit gyors, de valahol örülök neki, mert megérdemli mindkettő. Ehhez mondjuk kell egy hatalmas pofon, ami meg is érkezik méghozzá a titok képében, amit nem lövök le, legyen valami meglepi is annak, aki olvassa. :)

A könyv végére bekerül még egy kis csavar, egy ijesztő kellemetlenség, ami adja a folytatást, a folytatás bonyodalmát és ilyenek. Kíváncsi leszek, hogy pontosan hogyan rontja el Jonas a dolgokat. Persze nem hiszem, hogy nekiállok, amíg ki nem adják a harmadik részét. Igaz, hogy alapból több részes, de tulajdonképp két trilógia és plusz egy részből áll. Ha már a harmadik részét kiadják, már akkor boldog leszek, de jobban örülnék, ha az egész megjelenne. Nagyon szurkolok neki.

A történet minden kliséssége ellenére nagyon is kedvelhető, izgalmas, megmosolyogtató, romantikus és bőven erotikus is. Van benne minden, ami élvezhetővé teszi, amin csak emel az írásstílus is. Olvastatja magát, még akkor is amikor kicsit állónak tűnnek a dolgok. Erotika kedvelőknek tuti tetszeni fog.

És a végére egy valami ami kihagyhatatlan, még be is jelöltem. Idézettel együtt írom. Nem tudtam eldönteni, hogy röhögőgörcsöt kapjak ezen az egy szón, vagy sírjak miatta.
"És mégis,  egy életen keresztül való agymosás ellenére, ebben a pillanatban arról ábrándozol, Gyönyörű Felvételi Ügynököm, hogy meleg, nedves nyelvem ott köröz a pöcködön, és azt kívánod, bárcsak addig nyalnám és csókolnám és szopnám, míg rángatózni és vonaglani nem kezdesz, mint aki fennakadt a villanypásztoron."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése