Bleeding Bride: A ​téboly kertje

216 oldal
Underground kiadó
Magyar író
ISBN: 9789631226478

Fülszöveg:

Sikolya szólított, a lelke csalogatott ide. A múltadnak ma vége.

Szeretnék halott lenni. A kertedben saját véremmel festeni. Elegem van.
Az önsanyargatás sosem lesz megoldás. Menned kellene, míg megteheted.
Kihez beszélsz leveledben, hová tűnsz, mikor feljön a nap? Istenem, nem teheted ezt velem, fedd fel magad!
Miért kell mindent megnehezítened, mi oly könnyű lehetne?
Ki kell zárnom mindent a lelkemből, de a soraid nélkül már nem vagyok önmagam.

Kértem, hogy menekülj, helyette visszavágytál a pokol ölelésébe.
Nem kereshetem tovább holmi mesékben a megoldást. Ebből már nem kaphatok választ.
Nem sejtetted, hogy bár mögötted lépkedtem, mindig előtted jártam.

A homokszemek pörögnek. Indulnod kell, mert lassan késő lesz…

Külsőre:
A hangulat abszolút megvan, erre nem lehet panasz. A borítója masszív, ahogy a másik Undergroundos könyvnél is. Azt hiszem a kiadó hosszú távra gondolja a könyveit. Kellemes a fogása és jó olvasni.
Ami tetszett:
Itt leszek gondban. Egészen addig nem is tudtam, hogy krimi, amíg haza nem értem vele a könyvtárból. Így ilyet nem nagyon tudok mondani, maximum az író írótehetségét. Nagyon jól ír... kár, hogy nem nekem.
Ami kevésbé:
Kb. minden más. Kiszámítható volt, bár azért ügyesen össze is zavarta az embert menet közben.
Kedvenc szereplő:
Macska.

Szerintem
Az úgy volt, hogy épp a könyvtárban mászkáltam. Megvolt a könyv amit kinéztem, mondom akkor indulás. Erre kifelé menet a napi ajánlatban megláttam ezt a könyvet. Az írónőtől, már amúgy is akartam olvasni, eléggé sokszor feltűnik molyon, jók a könyvcímei és szépek a borítók. Egynek sem olvastam mondjuk el a fülszövegét, ennek sem. Felkaptam, gondoltam ha már ennyire adja magát, akkor elviszem, elolvasom.

Nagyon szívesen mondanám, hogy tetszett, de valójában nem. Nem szeretem a krimit, nagyon nem, ráadásul ezt követni is alig bírtam. Kicsit olyan volt, mintha nem is tudom. Az egésznek egy kicsit elmebeteg légköre volt. Egyáltalán nem bírtam magam beleélni, ráadásul az egyik szereplő nevének említése után már tudtam ki lesz a gyilkos. Persze utána összezavarodtam, mert nem úgy viselkedett, de ez az én hibám (vagy az író ügyessége, vagy mindkettő :)). Miért akarok egy elmebeteg viselkedésében értelmet keresni?

Maga az írás, a stílusa jó volt. Bleeding Bride jól ír, hatásosan adja a diliset a könyvben, arról nem ő tehet, hogy maga a stílus nem jön be, nem tudom megfelelően értékelni. Tény, hogy nem bántam meg, hogy elhoztam, elolvastam, végre tudom milyen, ennek pedig nagyon örülök. Az is tény, hogy a könyv azóta se ment ki a fejemből és sokat gondolkodom azon, amik történtek benne. Minden tetszése, nem tetszése ellenére nagyon is maradandó a könyv, élmény volt.

Aki szereti a krimit, vagy a pszichológiai témájú könyveket, annak biztos, hogy tetszeni fog. Leginkább nekik ajánlanám, de bárki elolvashatja, mert garantáltan még hetekkel később is ez fog a fejében járni. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése