Melissa Landers: Összefonódva

320 oldal
Maxim könyvkiadó
Eredeti cím: United
Fordító: Béresi Csilla
ISBN: 9789632617701

Fülszöveg:

Miután megmentették a világaik közötti szövetséget, Cara és Aelyx végre egy kis nyugalomhoz jutottak. A kis szigeten napokat tölthetnek azzal, hogy kagylókat gyűjtenek a parton, és éjszakákat egymás karjaiban. Azonban ez az idilli állapot nem tart túl sokáig...
Az egyezség, amelyet a Föld és a L'eihr kötött, olyan ősi erőket keltett életre, amelyek pusztulással fenyegetnek. Az Aribol, a titokzatos őrök, akik a csillagközi béke fenntartásáért felelősek, megfenyegetik a galaxist, és mindennek okaként a szövetségre hivatkoznak. Megparancsolják, hogy egy hónapon belül mindenkinek vissza kell térnie a saját bolygójára a saját világa fajtársaihoz, nem lehet keveredni, vagy a kipusztulás lesz mindkét világ végzete.

Ketyeg az óra, Aelyx és Cara pedig csapatot toboroz a Földön, és megpróbálják megoldani a rejtélyt: kik az Aribol tagjai, mit akarnak, és mi az igazi oka annak, hogy a két bolygó szövetsége ennyire feldühítette őket. Ahogy a feszültség tetőfokára hág, Aelyxnek és Carának keményebben kell harcolnia, mint valaha. Nemcsak a kettejük jövőjéért, hanem világaik megmentéséért.


Külsőre:
Mint az előzőnél. Könnyű olvashatóság, gyönyörű és masszív borító.
Ami tetszett:
Szinte minden.
Ami kevésbé:
Jaxenék és az Aribol...
Kedvenc szereplő:
Aelyx bár itt Cara is felzárkózott és nagyon megszerettem a bátyját is.

Szerintem
Alig vártam, hogy nekikezdhessek, teljesen be voltam sózva, tudni akartam mi a vége. Ahogy most itt írok, az jár a fejemben, hogy bár ne lenne vége. Teljesen jól le van zárva a történet én még is szeretném tovább olvasni. Troy-ról és Elleről, Syrine és David, de még Aleyx és Cara párosáról is. Akár mindegyikről csak kis novellákat, hogy miként alakul az életük, vagy a földön mi történik, mi lesz az egyezség mit okoz minkét bolygón. Annyi olyan van amiről szeretnék még tudni, de... valószínűleg nem fogok. Bár a remény hal meg utoljára.

A véleményem még mindig az, hogy nem két gyerekre kellene bízni két világ sorsát. Oké, hogy ügyesebbek, mint sok felnőtt, de nem ezzel kellene foglalkozni ennyi idősen. A mostani baj a legnagyobb az összes közül és csak hajszál híján oldják meg... Nem mondom, lerágtam a körmöm. Kész szerencse, hogy túl nagy nyugi volt munkában, így tudtam olvasni. Azt hiszem ha nem hagynak, valakinek nekiugrok. 

A megoldás mondjuk kicsit vicces, szinte már kabaréba illő, még is nekem nagyon tetszett. Sok mindenkit sajnáltam itt, még akkor is ha megérdemelte a sorsát. Nem vagyok benne biztos, hogy normál esetben is ennyire kegyetlen lett volna Jaxen. Persze lehet csak én akarom felmenteni, de ez nem is számít, mert olyan lett amilyen és azt kapta amit érdemelt. Ahogy a másik faj is, akik isteneset akartak játszani. Szerintem mulatságos, hogy végül is miért. Volt egy ilyen sanda gyanúm végig, hogy ez lehet a háttérben...

Minden esetre nagyon megszerettem ezt a sorozatot, biztos, hogy nem utoljára olvastam végig.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése