Gail Carriger: Changeless ​– Változatlan

388 oldal
Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: Changeless
Fordító: Miks-Rédai Viktória
ISBN: 9789632455174


Fülszöveg:

Alexia Tarabotti több okból sem élhet
komolyabb társasági életet. 
Elsősorban azért, mert nincs lelke. 

Alexia Maccon, Woolsey grófnéja a kora esti órákban arra ébred, hogy férje – akinek, mint minden rendes farkasembernek, illedelmesen aludnia kellene – teli torokból ordít mellette. Később el is tűnik, egyedül hagyva Alexiát, akinek így egymaga kell megbirkóznia a küszöbén táborozó természetfeletti regimenttel, űzött szellemek seregével és Viktória királynő haragjával.

Ám Alexia fel van fegyverezve a legújabb divat szerint készült napernyőjével és harapós modorának egész arzenáljával. Még amikor a nyomozása Skóciába, a rusnya mellények honába sodorja, akkor is résen áll, feltérképezi a farkasfalka belső dinamikáját, ahogy csak egy lélektelen képes rá. 
Sőt arra is tud időt szakítani, 
hogy megkeresse elkóborolt férjét – ha akarja.

Külsőre:
A borító kinézete még mindig hihetetlenül tetszik. A szokásos KMK nyeklés már kevésbé, de mivel az összes puhatáblásuk ilyen, nem tudom mit várok... A betűk ugyan kicsik, de a sorközök miatt jól olvasható.
Ami tetszett:
Mi nem?
Ami kevésbé:
Továbbra sem tudok ellene mondani semmit
Kedvenc szereplő:
Channing most különösen. Ennyire én még senkit se láttam beégni, de komolyan. :)

Szerintem
Az első rész után muszáj voltam ezt is megszerezni és már alig vártam, hogy odajussak hozzá olvasni. Természetesen nem csalódtam most sem a könyvben, a stílusban és a vicces nyelvezetben. Egyszerűen imádom ezt a sorozatot és egyre jobban várom a következőt. Amikor befejeztem, szívtam is a fogam, mert a következő rész otthon volt, én meg messze a hazajutástól.

Alexia most sem hazudtolja meg magát. Képes egy vérfarkast nekiállni püfölni, bele se gondolva, hogy esetleg az neki nem tetszik. Persze az illető valószínűleg lenyelte volna, ha tudja kivel áll szemben, de persze nem tudta. Az egész könyv egyik legmulatságosabb jelenetét adva ezzel. Annyira jól szórakoztam szerencsétlenen, de tényleg. Ekkora égés...

A mostani történet is érdekes volt, valamilyen szinten következett az előzőből, így egyfajta folytonosságot adva. Alexia pedig gyönyörűen kinyomozta az okokat, amik miatt a természetfelettiek nem voltak képesek átváltozni. Tetszik a megoldás is, amivel ez lehetséges volt.
Viszont Conall a végén elérte, hogy haragudjak rá, még akkor is ha részben megértem a dühét, de azt már kevésbé, hogyha ennyire szereti ezt a nőt, akkor miért nem volt képes gondolkodni. Mármint a nyilvánvalón túl...

Érdekes új szereplők, idegesítő, vagy épp imádni való régiek. Továbbra is tartom, hogy nem lehet őket nem szeretni, még azokat is akik amúgy nem kedvesek, vagy épp gonoszak. Tény, hogy a dolgon sokat segít az angol mentalitás és a viktoriánus nyelvezet, amin folyton vigyorgok csak.

Ez a sorozat továbbra is imádható, mint az első rész is. Semmit nem romlott, sőt úgy érzem még plusz is került bele. Ilyen függővéget hagyni, kínzás. Még jó, hogy relatív gyorsan folytathattam. Továbbra is ajánlom az olvasását, mert bár romantikus, de nem túlzásba vitt. Sőt, egész mulatságos amit ez a kettő művel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése