On Sai: Esővágy

248 oldal
Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Magyar író
ISBN: 9789633999714

Fülszöveg:

Bölcsesség, derű, kínzó önvizsgálat,
rakoncátlan, pajkos humor, hatalmas vállalás. 
On Sai világokat alkot számunkra, hogy megkönnyítse létünket a teremtett világban, és hogy ablakokat nyisson világainkra, ajtókat belső útjainkhoz. 
Hol képet kapsz, hol gondolatbonbont, nyugtalanító kérdést; 
hol egy üde ötletet, felszabadító élcet. 


Tizenhárom történet, tizenhárom feledhetetlen élmény, mely elkísér! 

Boldogan nyújtjuk át számodra, Kedves Olvasó. 

Külsőre:
A borítókép gyönyörű, ahogy a novellák előtti kis képek is. Magával az anyagával a szokásos gondom van. Túlságosan nyeklik. Szépen olvasható, kényelmes sorközök.
Ami tetszett:
A sokféleség és az, hogy novellák létére jól voltak lezárva, persze ez nem azt jelenti, hogy nem olvastam volna még tovább, csupán csak nem volt idegesítő mindegyik vége, ahogy általában érezni szoktam novelláknál.
Ami kevésbé:
Az, hogy jó pár történetnek nem volt folytatása. :)
Kedvenc szereplő:
Na jó, ez most fura lesz, de a kád. Komolyan. Haláli egy figura.

Szerintem
Az írónőtől mindegyik regénye megvan már és mindegyik dedikált is. Illetve majdnem, mert ez még nem, de ami késik nem múlik.
Amikor láttam, hogy meg fog jelenni, már elterveztem, hogy amint tudom megszerzem magamnak. Persze ember tervez... a többi meg alakul. Végül legnagyobb meglepetésemre kolléganőm, a saját szülinapján adta nekem ajándékba a könyvet, nem kicsit néztem nagyot rajta, de nagyon örültem. Vártam is, hogy mikor tudok nekikezdeni, mert eddig egyik írásában sem csalódtam. Abban sem, amivel próbálkozott és aminek révén megismertem őt. :)

Na lássuk. Volt olyan történet benne, amit már olvastam nála és volt amit nem. Mindegyik nagyszerű a maga módján, de valamiért... na jó pontosan azért mert inkább vagyok fantasy kedvelő, az ilyen stílusú novellák közelebb álltak hozzám. Ettől függetlenül mindegyik történetben volt, amit szerettem és talán a legszokatlanabb szereplő lett a kedvencem mind közül. De most komolyan... mit nem lehet kedvelni egy fürdőkádban? Na jó, nem mondom el miért, mindenki olvassa el. Megéri, mert kifejezetten vicces és garantáltan más szemmel nézel innentől a háztartási berendezésekre.

A másik nagy kedvencem a címadó történet. Azt hiszem ez az, amit képes lennék egy regényként is olvasni és ki is akadtam, hogy ott és úgy lett vége, ahol és ahogy. Igazságtalan volt a vége és annyi lehetőséget hagyott nyitva, szóval tessék szépen folytatni!

Minden történetnél vagy mosolyogtam, vagy a fejem csóváltam. Jó volt látni a régi ismerősöket és újakkal találkozni. Jó párszor el fogom még olvasni mindegyik történetet, mert mindegyik ad valamit, elszakít kicsit a hétköznapoktól és mert egyszerűen csak jó.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése