Penelope Ward: Stepbrother ​Dearest – Legdrágább mostohabátyám

310 oldal
Könyvmolyképző Kiadó Kft
Eredeti cím: Stepbrother Dearest
Fordító: Benedek Dorottya
ISBN: 9789633997499

Fülszöveg:

Nem kellene akarnod őt.

Amikor a mostohabátyám, Elec a gimi utolsó évében hozzánk költözött, nem voltam felkészülve arra, hogy mekkora szemét.
Utáltam, hogy bunkón viselkedik velem csak azért, mert nem akar ott lenni.
Utáltam, hogy lányokat hoz haza a suliból és visz fel a szobájába.
De amit a legjobban utáltam, az az volt, ahogy a testem akaratom ellenére reagált rá.

Először azt hittem, csupán kőkemény, tetovált izmai és markáns arca lehet vonzó benne. De a dolgok új irányt vettek köztünk, mígnem egy éjjel minden fenekestül felfordult.
Aztán épp olyan gyorsan, ahogy betoppant az életembe, már vissza is ment Kaliforniába.
Évek teltek el, mire újra láttam Elec-et.
Amikor a tragédia lesújtott a családunkra, újra szembe kellett néznem vele.
És szent ég, a kamasz, akiért egykor megőrültem, most férfivá érett, aki egyenesen az eszemet vette!
Volt egy olyan érzésem, hogy megint darabokra törik majd a szívem.

Perzselő vágy és nyers erő. Láss a mélyére!

Külsőre:
Tipikusan az az eset, amikor azért szerzek be egy könyvet, mert tetszik a borító. Ráadásul előrendelés miatt még igen előkelő sorszámút is kaptam. 6-os. :) A KMK borítóknak megfelelően nyeklős ez is, viszont a papírja valami eszméletlen sorjás. Lehet nem ártana a nyomdának éleztetni a vágógépet... a szöveg könnyen olvasható nagyobb sorközű.
Ami tetszett:
A kliséből kialakuló nagyon jó történet.
Ami kevésbé:
Inkább karakter.
Kedvenc szereplő:
Elec minden hülyeségével együtt.

Szerintem
Khm. A borítón szereplő fiúkát nem akarja valaki elküldeni nekem ajándékba? Ígérem jól fogok bánni vele. :)
Nos ebből is látszik, hogy mint fentebb írtam, elsődlegesen a borító miatt szereztem be a könyvet. Nem tudtam miről szól, csak sejtettem, hogy erotikus könyv lesz, de arra álmomban sem számítottam amit végül kaptam.

Az elején tinédzserek. Tipikusan az a fajta alapsztorival indul, amiből a világ legklisésebb dolgai összejönnek. És tényleg úgy is haladt. Sejthető volt, hogy mi lesz a végkimenetele a dolognak. Mostohatestvérek, akik első pillanatban vonzódnak egymáshoz, legalábbis a lány részéről biztosan, ezt pedig egy korabeli fiú sem hagyná ki. Miért is tenné? Persze az más kérdés, hogy korántsem olyan seggfej, mint amit el akar magáról hitetni az elején, de idő kell, mire kiismeri az ember lánya.

Aztán jött a fordulat, amire nem számítottam. A fiú hirtelen lelépése, amit okoztak egymásnak, hogy ennyi ideig végül is kitartottak az érzelmeik. A könyv második fele, gyakorlatilag pofán csapja azt a klisét, amire gondoltam az elején. Jóval több és mélyebb események húzódtak a háttérben, mint amit az elején gondoltam. Alapos leckét kapunk abból, hogy senkit se ítéljünk meg az első benyomás alapján. Mindkét szereplő jóval több lett, mint amit elsőre gondoltam volna róluk, vagy egyáltalán a történet. Mondjuk sejthető volt, hogy nem lesz ez annyira egyszerű, mert ahhoz túl sok volt még hátra a könyvből.
Olyan érzésem volt a második felében, mintha egy teljesen más könyvbe csöppentem volna. Mások lettek a gondok, mások a prioritások, az érzelmek is, bár mindezt úgy, hogy még is ugyanazok maradtak. 

Amikor kiderült Elec múltja, gyakorlatilag sokkot kaptam. Egyszerűen faltam a könyvet és nem akartam abbahagyni, mert muszáj volt tudnom, hogy jól végződik a sorsuk. Greta élete mondjuk nem volt olyan nehéz, bár tény és való, hogy ez a szerelem, amit érzett, őt is megváltoztatta valamennyire, de akkor is drukkoltam. Úgy éreztem, hogy megérdemlik a boldogságot. Nem fogom azt mondani, hogy nem Elec miatt elsősorban, de... komolyan. Ez a könyv több, mint amit először sejt róla az olvasó.

Abszolút a székhez szegezett. Jó gyorsan el is olvastam és kicsit várom is, hogy újra nekiüljek, de az még nem most lesz. Kellenek az ilyen regények, nagyon is. Romantikus is, erotikus is és sokkal mélyebb részek is vannak benne, mint egy ilyen regénytől az ember várná. Lehetne több ilyen.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése