Brittainy C. Cherry: Tűzeső

424 oldal
Libri kiadó
Eredeti cím: The Fire Between High & Lo
Fordító: H. Prikler Renáta
ISBN: 9789633108888

Fülszöveg:

Lángolt a lelke, és megperzselt mindenkit, aki túl közel került hozzá.

Volt egyszer egy fiú, Logan. Szerettem, pedig mindenben az ellentétem volt. Én táncoltam, ő mozdulatlanul állt. Ő mindig csendben volt, nekem szünet nélkül járt a szám. Neki meg kellett harcolnia minden egyes mosolyért, én azt sem tudtam, mi fán terem a komorság. És amikor megláttam a benne lakozó tüzet, már nem tudtam elfordulni tőle

A hamuból új életre keltek, majd megint hamuvá égtek.

Úgy tűnt, nem illünk egymáshoz, mégis együtt voltunk az igaziak. Aztán egy elsietett döntés nyomán elveszítettem. Ez a döntés megváltoztatta az életünket. De néhány levegővétel, néhány elsuttogott hang, néhány pillanat erejéig ő is szeretett engem, szívből, igazán.

Logan és Alyssa története egy elátkozott szerelem torokszorító leírása. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!

Külsőre:
A borító most is nagyon jó minőség, bírja a strapát, tetszik rajta a tűz, bár a srác kevésbé, de ez nem baj. Elvégre nem lehet olyant találni aki mindenki ízlésének megfelel. Viszont a nézése tetszik. A szöveg most is picit sűrű, de azért lehet olvasni.
Ami tetszett:
Azt hiszem alapvetően az egész végül is tetszett.
Ami kevésbé:
Nem tudom. Valami hiányzott.
Kedvenc szereplő:
Kellan.

Szerintem
Itt is azt hiszem, hogy elkövettem azt a hibát, hogy az első rész után nagy elvárásaim voltak a második résszel kapcsolatban. Valami... valamit nagyon nem fogott meg benne. Valami nagyon hiányzott nekem az egész olvasás alatt. Sokkal kevésbé éreztem azt, hogy nem tudom letenni.

A történet folyamán először még igen csak gyerekként találkozunk a szereplőkkel, ahogy később sem lesznek még felnőttek. Legalább a könyv feléig még igazából a szülőtől függő gyerek mindennapjaiba kapunk betekintést. Kemény élete van mindkét szereplőnek és bár látszatra Alyssa élete könnyebb, nem azt jelenti, hogy neki ne lenne nehéz. Mindkét gyerek kap rendesen erőszakból a családján belül, legyen az fizikai vagy verbális. Egyik sem jobb a másiknál, egyik sem okoz kisebb károkat, főleg fiataloknál. Nekik még biztonság kellene, egy olyan hely, olyan emberekkel akik mellet nyugodtan fejlődhet a saját személyiségük, nem pedig lenézés, szidás, verés satöbbi. Mindezek mellett Logannek sem tudok megbocsájtani, nem tudom elnézni a hibáit, illetve egyetlen hibáját nem, mert az amit ő tesz színtiszta képmutatás. És talán emiatt nem sikerült annyira közel engednem magamhoz ezt a történetet, mint az előzőt. Már csak azért sem, mert ő ezzel valakinek a halálát is okozza, méghozzá nem is akárkiét... ezt pedig bármennyire is betegség, függőség és segítségre szorul, én képtelen vagyok neki megbocsájtani, ugyanakkor megértem, hogy Alyssa miért tette. 

Alapvetően nagyon jó könyv, komoly témával, szívhez szóló, néha torokszorító érzéseket kiváltó történet, amiből valami még is hiányzik. Ettől függetlenül volt, hogy nevettem, volt, hogy sírtam, vagy őrülten drukkoltam. Jó könyv, jól megírva, jó történettel, de számomra egyáltalán nem éri el az első könyv érzelmi viharát, ezt pedig nagyon sajnálom, mert a Lebegés után eldöntöttem, hogy szeretem az írónőt. Remélem a következő részt jobban magaménak fogom érezni. Mindettől függetlenül is bátran ajánlom mindenkinek, mert tényleg jó. A kollégám szerint egyenesen tökéletes, úgyhogy lehet csak bennem van a hiba. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése