Kae Westa: A ​démon és a papnő

454 oldal
Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Magyar író
ISBN: 9789633992449

Fülszöveg:

Vajon fellobbanhat-e szerelem ennyi küzdelem között?

Mortua ​​egy vidám, szeleburdi papnő. A szellemek kegyeltjeként mindene megvan, amire vágyik: sikeres küldetések, igazi barátok és harcostársak, és úgy tűnik, lassan az első szerelem is rátalál…

Ám ekkor váratlanul berendeli a vezetőség, és olyan események sűrűjébe kerül, melyekre álmában sem számított volna. Ráadásul egy szemtelen démon lesz a társa. A kalandok egyre sötétebbé válnak. A szellemek egész életében mellette álltak
– de mi történik, ha most nekik van szükségük őrá?



Valian, az ifjú démon önmagával és múltja rémségeivel küzd, és bármit megtenne a lelke nyugalmáért. Úgy tűnik, a szellemek követői között végre megnyugvásra lelhet, de a múlt berögződései itt is tovább kísértik. Vajon tényleg hiába próbálja megtagadni vérszomjas természetét, vagy alattomos csapdába csalták? 
Mit akarhat tőle a Szárnyas Korona Lovagrendjének nagymestere, és mit a vörös köpenyt viselő, tiltott mágiát űző varázstudók? 
Mire megy ennyi ellenséggel szemben, ha az oldalán csupán egy idős rendházfőt, egy gyanúsan viselkedő lovagot, és egy éretlen papnőt tudhat?


A szellemek legyenek minden régi és új olvasóval!

Külsőre:
A borítókép nagyon tetszik. Eredetileg ez fogott meg benne, mert fülszöveget nem olvastam. Maga a borító a KMK könyveknek megfelelően nyeklik. A sorok szedése viszont könnyen olvashatóvá teszi.
Ami tetszett:
Maga a világ felépítése eszméletlenül tetszik.
Ami kevésbé:
Túl sok halál.
Kedvenc szereplő:
Valian egyértelműen utánozhatatlan.

Szerintem
Megint egy könyv, aminél meg se néztem miről szól, csak olvastam, amikor eljutottam oda, hogy olvassam. A megvétele is random ötlet volt csak egy kedves molytól, de azt hiszem így olvasás után abszolút nem bánom.

A világ felépítése, maga az ötlet egyszerűen pazar. Mindig örülök, mikor egy magyar írónak van ilyen jó fantáziája, mint amilyen neki is. Szellemek segítenek és vigyáznak a világ embereinek szinte mindenben. Adott egy lány, aki a kiválasztottjuk, akit mindig is jobban kedveltek, mint sokan másokat. Persze ez érezhetően nem kicsit szállt a fejébe. Egy elkényeztetett kis csitri, akiben több is van, csak még nem volt lehetősége, hogy tényleg felfogja mennyivel jobb annál, mint ahogy viselkedik.
És ott van Valian egy démon, aki nem akar az lenni. Pont úgy kezeli az elején Mortuát, ahogy az olvasó is látja. Egy gyereknek. Persze ő is rájön, hogy nem csak ennyi van benne. Részemről én kíváncsi lennék a démonkánk múltjára is, ahogy a jövőjükre is. Élvezném a folytatást, még ha nem is úgy lett vége, hogy az feltétlenül követelje a következő részt. 

Varázslat, barátság, szerelem, árulás, harcok, rengeteg halál. Minden van benne, ami kell... Jól összerakva, nem várt fordulatokkal és rengeteg fejlődéssel. Mortua neve szerintem elég árulkodó, már önmagában is, ami igazából csak most esett le. Olvasás közben nem jöttem rá, így épp elég megrázó volt.

A végére a lányt is megkedveltem, mert épp eleget változott épp elég talpraesett lett ahhoz, hogy szerethető legyen, főleg együtt a démonkával. Ugyanakkor van akit a végén mindennél jobban sajnáltam. Szeretném tudni, hogy rendbe jön, hogy mi lesz a párosunk sorsa később.

Fantasyba ágyazott romantika, izgalmakkal fűszerezve. Ajánlom mindenkinek, aki ezt a kettőt szereti. Nem túl nyálas még szerintem, pont annyi van benne, amennyi kell. Ha netán lesz folytatása biztos, hogy olvasásra érdemes.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése