Sarah Blakley-Cartwright: A ​lány és a farkas

270 oldal
Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: Red ​Riding Hood
Fordító: Gazdag Tímea
ISBN: 9789632454085

Fülszöveg:

HIGGY A MESÉBEN! ÓVAKODJ A FARKASTÓL!
A JÓ KISLÁNYOK NEM ÁLLNAK SZÓBA VÉRFARKASSAL

A kovács feleségül venné.
A favágó megszöktetné.
A vérfarkas szeretné magához hasonlóvá változtatni.


Valerie nővére szép volt, kedves és bájos. Most halott. Henry, a kovács jóképű fia próbálja megvigasztalni a lányt, de az ő vad szíve másért dobog: a számkivetett favágóért, Peterért, aki új életet kínál Valerie-nek, távol az otthonától. A vőbére erőszakos halála után Valerie világán irányíthatatlan erők lesznek úrrá. A Farkast már generációk óta havi áldozattal tartják távol maguktól. De most senki sincs biztonságban. Amikor egy tapasztalt farkasvadász érkezik a faluba, az emberek megtudják, hogy a lény közöttük él - a faluban bárki lehet.
Hamarosan kiderül, hogy Valerie az egyetlen, aki hallja a teremtmény hangját. A Farkas azt mondja, oda kell adnia magát, mielőtt a vörös hold elfogy... vagy mindenki meghal, akit szeret.

Külsőre:
Filmborítós, én meg szerettem a filmet, szóval tetszik. A cím is jól néz ki rajta. A borító természetesen nyeklik, mint mindig. A szedése persze most is olvashatóság barát.
Ami tetszett:
Azt hiszem az egész. Nem adott újat, de tetszett annyira, mint a film.
Ami kevésbé:
Ami a filmben is. Az a nyomorult valásmániás segg, aki farkasvadászt játszik és ártatlanokat is bánt.
Kedvenc szereplő:
Hm... Peter.

Szerintem
Pont összegyűjtésből ajándékkönyv a boltban. Érdekelt, mert a film tetszett és volt is annyira jó, mint az, de semmi több. Valahogy jó lett volna, ha többet ad, de így is nagyon élveztem az olvasását. 
Az egyetlen bajom az volt, hogy a borús hangulata, így olvasva sokkal nagyobb hatással volt rám, ennek megfelelően végig tiszta depressziós voltam, ami meló közben nem a legszerencsésebb.

Ami talán más volt, Peter múltja. Valahogy jobban kiforrott a karakter, mint a filmben, ugyanakkor megmaradt ugyanaz a kedvelhető személy, aki ott is volt. Minden más szinte ugyanaz volt, még az a rohadék is, akit szívem szerint én zártam volna a bikába. Ezt a kínzási módszert képtelen vagyok megemészteni...

Ennél sokkal többet nem tudok írni róla. Aki szerette a filmet, annak valószínűleg ez is tetszeni fog. Mindenképp érdemes elolvasni és lesz még rá alkalom, hogy újra elővegyem, ahogy a mozit is többször megnéztem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése