Melissa Landers: Elválasztva

336 oldal
Maxim könyvkiadó
Eredeti cím: Invaded
Fordító: Marczali Ferenc
ISBN: 9789632616827

Fülszöveg:

Carának és Aelyxnek most külön-külön kell harcolniuk a közös célért. Miután próbálkozásuk, hogy létrehozzák a két bolygó közötti szövetséget, megbukni látszik. A szerelmeseknek el kell szakadniuk egymástól. Aelyx a Földön marad, hogy helyrehozza, amit elrontott. Carának pedig el kell utaznia a L'eihrre, ahol azt várják tőle, hogy beilleszkedjen, és hirdesse a békét. Nehezíti a dolgot, hogy a l'eihrek nem mondhatóak túl vendégszeretőnek. Ráadásul a kolónia kialakítása közben, amelyet az emberek lakóhelyének szánnak, problémák merülnek fel. Cara egyre jobban kételkedik abban, hogy jó élete lehet a L'eihren.

Ezalatt Aelyx a Földön egy hatalmas kampány részeseként küzd, amely során az emberek és a l'eihrek barátságos szövetségét hirdeti. Az emberek nem tudják, hogy e kapcsolaton alapul a jövőjük: egyedül a l'eihreknek van meg a megfelelő technológiájuk ahhoz, hogy legyőzzék a Föld teljes víztartalékát fenyegető szennyezést. Ám Aelyxnek gyanús, hogy a l'eihr vezetők mindenáron meg akarnak egyezni az emberekkel. Nyomozni kezd. Vajon miért olyan fontos ez a megállapodás az idegeneknek is? És mit várnak a segítségükért cserébe a földlakóktól?


Külsőre:
A borító még mindig gyönyörű, pont ezért is szerettem meg elsőre ezt a sorozatot, pedig akkor még fogalmam sem volt róla, hogy miről szól. Az egész sorozat meseszép és örülök, hogy megtartották az eredeti borítókat. Kivitelezésileg a Maxim jó strapabíró borítókat csinál és még olvasni is könnyű a kényelmes sorközök miatt.
Ami tetszett:
A L'eihr leírása... az egész bolygó nagyon érdekes volt.
Ami kevésbé:
Jaxen és Aisly
Kedvenc szereplő:
Aelyx még is ki más? :)

Szerintem
Továbbra is imádom ezt a sorozatot. Nem kicsit örültem, mikor a kezembe foghattam és nem is sokkal később neki is ültem és olvastam. Már várom, hogy az utolsó résznek is nekiülhessek.

Izgalmakban nem volt hiány ebben a részben. Végre túljutottunk a karakterek megismerésén és igazán beindulhatott a cselekmény. Együtt, de még is külön a két főszereplő megpróbált összehozni valamit, amire pont hogy nem gyerekeket kellene megkérni. Oké, hogy már majdnem felnőttek, de akkor is. Nekik még máson kellene agyalni, nem galaktikus összefogáson, bolygók megmentésén és két nép összebarátkoztatásán. Véleményem szerint marha nagy feladat ez egy épp érettségi előtt álló fiatal párnak, ugyanakkor meglepően ügyesen megoldják a dolgokat, ezért minden elismerésem az övék.

Aelyx továbbra is egy imádni való srác, minden hibája ellenére. Hatalmas felelősségtudata van, még ha néha kicsit gyerekesen is viselkedik. Ettől függetlenül ügyesen veszi az akadályokat és aranyos, ahogy próbálja megérteni a nők reagálását. Tetszik a barátsága Daviddel és sajnáltam a fiút. Megértettem mit miért tett, ha egyet nem is értettem vele. 

Ezzel egy időben pedig Cara egy teljesen idegen bolygón, idegen kultúrába, a szokásokba próbál beilleszkedni mindezt úgy, hogy ha lehet ne fordítsa teljesen az emberek ellen az idegeneket. Nem mondom nem volt könnyű dolga, de szépen csinálta. Sokat fejlődik és nem egyszer megcsillogtatja az eszét is, aminek külön örülök. Nem könnyű egy ilyen helyzet, ebben teljesen biztos vagyok és bár meginog a végén még is jól dönt. 

Ez a rész sokkal, de sokkal izgalmasabb volt, mint az első és a külön töltött idő ellenére is romantikus. Olyan dolgok derültek ki, amikre még csak nem is gondoltunk és hát előre vetíti, hogy a harmadik rész ha lehet még bonyolultabb lesz. Már várom, hogy annak is nekiülhessek végre.

Ajánlom mindenkinek aki szereti a romantikus izgalmas történeteket, főleg ha még a földönkívülis szál is érdekli. Nagyon kíváncsi leszek hova lyukadnak ki a végére. És persze Cara helyében én is mennék a L'eihrre, bár én öt perc alatt meghalnék az edzésüktől. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése