Lauren Blakely: Kőkemény

288 oldal
Művelt Nép könyvkiadó
Eredeti cím: Big Rock
Fordító: Márton Andrea
ISBN: 9786155676130

Fülszöveg:

Nem ​​elég csak a jó szél, hölgyeim. 
Az árbóc mérete is számít. 
Én pedig mindent beleadok. Nekem tényleg megvan MINDEN szükséges felszerelésem: jó külső, agy, komoly vagyon és egy jó nagy f@sz.
Alighanem seggfejnek gondolnak. Annak tűnök, nem igaz? Rohadt szexi vagyok, eszement gazdag, pokolian okos, és akkorával vagyok megáldva, mint egy ló.
De tudják mit? Még nem hallották a történetemet. Talán playboy vagyok, a New York-i pletykalapok annak neveznek.
Csakhogy olyan playboy, aki valójában remek fickó. Ezért lettem különleges.
Az egyetlen gond, hogy apám miatt vissza kell vennem egy kicsit. Konzervatív befektetők akarják megvenni a zászlóshajóját – a Fifth Avenue-n lévő ékszerboltot –, ezért nem csupán kordában kell tartanom a kígyót, hanem elkötelezettnek kell látszanom. Rendben. Ennyit megtehetek apáért. Elvégre neki köszönhetem a családi ékszereket. Szóval megkérem a legjobb barátomat és üzlettársamat, hogy a következő hétre legyen a menyasszonyom. Charlotte benne van a dologban – azért mond igent, hogy viselhesse ezt a jókora követ.
Ám hamarosan a nyilvánosság előtti színlelés a hálószobában egyáltalán nem lesz megjátszás, hiszen Charlotte képtelen lesz majd tettetni a lábujjgörbítő, ablak rezegtető orgazmus-sikolyait, miközben új magaslatokba röpítem majd a lepedők között.
De azt hiszem, én azt nem tudom majd színlelni, hogy érzek iránta valamit…

Mi a csudába sodortam magam ezzel a… kőkemény dologgal itt?

Külsőre:
A borítókép szerintem fenomenális. A gyűrű kicsit idétlen, de ez legyen a legnagyobb gond. Maga a borító anyaga nem rossz. A szöveg olvasható, jól szedett, bár helyesírási hiba épp akad benne. Valamint ami kiakasztó. Nincs háromszáz oldal, de majdnem annyiba kerül, mint máshol egy ezer oldalas könyv. Ezen nem ártana változtatni. Ezt már az Ulpi is rosszul csinálta. Ne ezen akarjon sok pénzt beszedni, hanem a normális és folyamatos kiadáson.
Ami tetszett:
Az egész könyv. Szórakoztató volt.
Ami kevésbé:
Kicsit klisés. Lehetett számítani rá, hogy ez lesz.
Kedvenc szereplő:
Hm. Hm. Azt hiszem Spencer apja. Haláli egy figura volt, nagyon megszerettem

Szerintem
Először is azt kell mondjam, hogy a borító miatt, meg a fülszöveg miatt döntöttem az olvasás mellett, na meg azért mert szeretem a ponyva erotikát (igazából csak én hívom így a minimális történettel rendelkező nagyjából erotikára épülő sablon könyveket).
Azt kell mondjam, hogy nem pont az volt, mint amire számítottam. Sokkal több volt benne a történet és jócskán akadt benne romantika is. Ez így ebben a formában kellemes meglepetés volt. Az viszont, hogy kiszámítható volt a történet, már nem annyira. Ahogy beindultak a dolgok, már tudtam mi lesz a vége, így nem is okozott nagy meglepetést.

Adott egy ágyból-ágyba ugráló pasi, aki totál elvan telve önnön nagyszerűségétől. Gondolom, hogy nem kismiska, de az ilyeneknek akkor is úgy letörném a szarvát csak egy kicsit. Olyan jó lenne, de tényleg, de szerencsére ez nem az én dolgom.
Aztán adott egy olyan szitu, amiből nehéz kimászni, név szerint, hogy kell neki egy menyasszony apuci üzlete miatt. Nem is akárki, mert a nagy szája miatt bele kellett rángatnia a legjobb barátját, aki történetesen egy dögös nő. Na ez az a pont, ahol már tudtam mi lesz. Ettől függetlenül a sor bénázásuk, flörtölésük és szócsatáik miatt élvezetes volt. Charlotte eszes, okos nő, aki egyértelműen fülig szerelmes főhősünkbe, aki olyan hülye, hogy a gatyájában hordja az agyát és emiatt persze, hogy alig-alig esik le neki. Sőt leginkább sehogy.

Igazából egynek elment kategória lenne, ha nem olyan lenne a szóhasználata és a nem lennének ennyire viccesek a beszélgetéseik. Ez viszont felértékeli annyira, hogy többször olvasós legyen nálam. Ráadásul szeretem az ilyen egyszerű romantikus nem túldrámázott dolgokat. Van benne dráma tényleg, de senki sem akar senkit megölni, meg hasonlók. Jók néha az ilyenek is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése