Kiera Cass: The ​Selection Stories 2. – Párválasztó történetek 2.

240 oldal
GABO
Eredeti cím: Ez passz, mert eredetileg nem így adták ki.
Fordító: Gázsity Mila
ISBN: 9789634062417


Fülszöveg:

Mielőtt America Singer története elkezdődött volna, egy másik lány érkezett a palotába, hogy egy másik herceg kezéért versenyezzen: Maxon herceg édesanyja, Amberly. Olvasd el, hogyan találkoztak és szerettek egymásba Maxon szülei, és hogyan lett egy hétköznapi lányból királyné!

Míg America Singer Aspen és Maxon herceg között habozott, barátnője Marlee pontosan tudta, mit akar – és megfizette az árát. Annak a végzetes Halloween éjaszakának a története, amely megváltoztatta Marlee és Carter életét.



Külsőre:
Szép a borító. Kifezetten ötletes, hogy simán csak megfordították az első képét. Ellenben kicsit túl merev. Igaz, hogy emiatt jobban bírja a strapát, de nem mertem rendesen tartani, mert az volt az érzésem, ha jobban széthúzom, szétesik. Szép nagy betűk, könnyen olvasható.
Ami tetszett:
Örültem, hogy olvashattam azokról, akik az eredeti történetben nem úgy kaptak szerepet.
Ami kevésbé:
Túl rövid.
Kedvenc szereplő:
Marlee és Carter

Szerintem
Valójában túl sokat nem tudok mondani a könyvről. Kis kiegészítő szösszenetek és novellák az eredeti történethez. Tény és való, hogy örültem, hogy olvashattam. Jó volt látni, hogy Maxon apja nem volt mindig egy szadista állat, mint amilyen végül lett. Bár kíváncsi lennék, hogy mi történt vele. Vajon ennyire hasonlított az a szüleire? Vagy simán csak a teher alatt hajlott meg? Rengeteg kérdés maradt még így is.

Marlee és Carter történetét pedig imádtam. Jó volt róluk olvasni, bár én egy külön teljes könyvnek jobban örültem volna, hogy jobban kifejtődhessen a kapcsolatuk, hogy miként alakult ki. Szép történetük van, annak ellenére is, amin keresztül kellett menniük.

Örültem a kisebb szösszeneteknek is a lányokról, hogy megtudtuk kivel mi lett az egész Párválasztó után. Ki jobban, ki rosszabbul viselte, de mindenki valahogy túl lett rajta, ami nagyszerű.

Egészében véve remek nosztalgikus érzés volt, hogy egy kicsit újra élhettem a Párválasztó világát, újra mosolyoghattam, vagy szomorkodhattam. Az eredeti sorozat is nagyon tetszett, olyan kellemes volt, kiszakított a hétköznapokból. Ez a könyv pedig ezt az érzést hozta vissza egy kicsit. Szinte biztos, hogy fogom még olvasni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése