Anna Banks: Neptun

352 oldal
Maxim könyvkiadó
Eredeti cím: Of Neptune
Fordító: Komáromy Rudolf
ISBN: 9789632617282

Fülszöveg:

A félig ember, félig szirén Emmának és szirén szerelmének, Galennek együtt töltött időre lenne szükségük. Egyedül, csak ők. Messze Poszeidón és Triton királyságától. Emma nagyapja, a Poszeidón király azt javasolja nekik, látogassanak egy Neptune nevű kisvárosba. 
Neptune otthont ad mind sziréneknek, mind félvéreknek, hozzájuk hasonlóknak. Azonban sem Emma, sem Galen nem számított arra, hogy nekik kell békét teremteni az óceáni, a földlakó és az édesvízi szirének között. Arra sem készültek fel, hogy találkoznak a csábos félvérrel, Reeddel, aki nem igazán palástolja érzéseit Emma iránt. Amire pedig végképp nem számítottak, az egy hatalmi harcba való belecsöppenés, amivel nemcsak szerelmük, hanem óceáni királyságaik is veszélybe kerülnek.

Külsőre:
Az egész sorozat borítóit szeretem, ez sem kivétel. A minőség is a megszokott, ahogy az olvashatóság is.
Ami tetszett:
A szirének világa és a történet alakulása.
Ami kevésbé:
Voltak benne szerintem felesleges részek.
Kedvenc szereplő:
Antonisz

Szerintem
Kedvelem ezt a sorozatot, mert érdekes világba kalauzol el minket, sellők, félvérek közé a víz alá. Illetve egy félvér, az egyetlen, akit el is fogadtak. Izgalmasan is alakulhatna, ha nem lenne annyira torokszorító ez az egész az elején, a fájdalom amit Galen érez és a két külön világból adódó ellentét, ami most a béke idején végül is közéjük áll. Tulajdonképp ez és egy új szereplő felbukkanása eléggé felborzolja az álló vizet, hogy szóviccel éljek.

Persze nem csak ez történik a könyvben, hanem árulás, őrültek felbukkanása és még sorolhatnám. Részemről Reede egy kicsit semmilyen szereplő volt, egy feleslegesen bekerülő valaki, aki arra való, hogy egy picit elbizonytalanítson mindenkit. Valójában, ha ezt kihagyjuk is jó lett volna. Semmi olyan pluszt nem adott, amiért érdemes volt előkerülnie. Idegesített a nyomulása, a marháskodásai, meg úgy minden vele kapcsolatban, bár azt alá kell írni, hogy bátor. Nem is kicsit, ami végső soron hatalmas segítség.

Ettől függetlenül a könyv vége az, ami igazán tetszett, amiben azt kaptam, amire számítottam, csak sajnos jóval kevesebbet, mint amennyit szerettem volna. Kár érte, de ettől függetlenül még ettől függetlenül is nagyon szeretem így egyben az egészet.

Romantikus, kalandos, varázsos, pontosan ahogy hasonló könyvtől az ember várná. Kicsit sajnálom, hogy ennyi volt és vége, de azért én valahol reménykedem, hogy az írónő megkegyelmez nekünk és kapunk még ebben a világban történetet, ha nem is a két eddigi főszereplővel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése