Joss Stirling: Storm ​és Stone

326 oldal
Manó könyvek
Eredeti cím: Storm and Stone
Fordító: Kiss Enikő Hajna
ISBN: 9786155385735

Fülszöveg:

Az előkelő bentlakásos iskola borostyánnal borított falai között korrupció, botrány és egy összeesküvés baljós hálózata rejtőzik. 

Az Amerikából jött Raven Stone-nak feltűnik, hogy valami nagyon nem stimmel. Először is ott vannak a titokzatos eltűnések. Aztán a tanárok hazugságai. 
És most pedig a halálos fenyegetések… 

A nyugtalanító történéseket csak tovább bonyolítja a rejtélyes Kieran Storm feltűnése, akinek nemcsak az agya penge, de a teste is döglesztő. 
Raven érzi, hogy beleszeret a fiúba, de megbízhat olyasvalakiben, akiről szinte semmit sem tud?

Külsőre:
A borítókép tetszik, aranyos, kedves. Egész strapabíró is, a betűk ugyan kicsik, de a nagyobb sorköz sokat segít a dolgon.
Ami tetszett:
Azt hiszem a párocska kapcsolatának alakulása.
Ami kevésbé:
Még mindig nem szeretem a nyomozgatósdit.
Kedvenc szereplő:
Kieran. Irritáló a stílusa, de pont emiatt szerettem.

Szerintem
Ez tipikusan az a könyv, amit azért vettem meg, mert érdekesnek hangzott a címe és olcsó volt. Kicsit féltem is neki kezdeni, pedig egyáltalán nem volt rossz. Tény, hogy nem egy kiemelkedő mű, és pont olyasmi a téma fele, amit nem szeretek, de ettől függetlenül is élveztem. Mondjuk az is igaz, hogy inkább a romantikus szála miatt. Maga a nyomozás nem nagyon hatott meg, sose szokott. Nem izgultam rajta, sejtettem, hogy valami ilyesmi lesz, bár mivel részben fantasy-ra van állva az agyam, kicsit túlkombináltam, de logikus volt a végeredmény.

Adott egy menő iskola, egy ösztöndíjas diák, akin lehet köszörülni a nyelvünket, amit ő kénytelen valamilyen szinten hagyni. Tipikus... aztán persze jönnek az új diákok, akik megkedvelik, sőt az egyikükhöz vonzódik. Ez is tipikus. Az már kevésbé, hogy az egyik ilyen új diák egy számítógépnyi aggyal rendelkezik. Mondjuk részemről erősen kétlem, hogy mindent egy pillantásból állapított meg a lányról, de nem baj, elnézzük. Kicsit olyan Sherlock beütése van Kieran Storm-nak, de csak egy egész kicsit (mondjuk lehet azért érzem ezt, mert az is krimi meg a főszereplő okos). 
Kieran tipikusan az a személy, aki túl okos ahhoz, hogy képes legyen normálisan viselkedni az emberekkel. Ez okoz nem kevés vicces helyzetet. Ugyanakkor aranyos, ahogy alakul a kapcsolatuk Raven-el. Kedves, ahogy miatta képes változni, olyan jó kis szívet melengető érzés.

Alapvetően ennél nagyon többet nem tudok írni. Időtöltés, kedves, aranyos, de nem az az eget rengető történet. Érzésem szerint nem is annak szánták. Kedvenc nem lett, de cseppet sem bántam meg, hogy elolvastam. Kedvelem a párocskát benne és kifejezetten örülök a végének. Sima egyszerű romantikus sztorinak is elmegy, így aki kedveli az ilyent, az élvezheti. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése